Despicable Me

I just watched this movie a few days ago. Haha Im too late. I know. I realize. Shut up. Haha

I dont REALLY LOVE this movie. I just love the way Gru’s going to love Agnes, Margo, and Edith. Why? Because I LOVE THE MINIONS. I WANT THE MINIONS’ SCENES. Haha I wanna hear they sing BANANA again :’)

Gru. I hate his nose. Should it be like that? -_- But I love the way he loved his three children.

AGNES! I LOVE AGNES SOOO MUCH ❤ hahaha why, because she’s cute. She said, “It’s so fluffy, I’m gonna die!” 🙂 Cute, isnt it?

Well, Im not gonna rate it as much as I rate the other fantasy movie.

ImageImageImageImageImage

Advertisements